dinsdag 27 augustus 2013

Het is officieel!!

Het is officieel, vanaf vandaag (eigenlijk gistermiddag) is BDDesigns een bedrijf(je), ik had namelijk een afspraak bij de  kvk heb en me in laten schrijven in het handelsregister!
Eindelijk!

 Ik heb er namelijk heel heel lang over na gedacht, maar dan toch eindelijk de knop doorgehakt. Dit geeft mij de mogelijkheid om nog meer creatieve ideeen uit te voeren en alle remmen los te laten! :)

Bij een bedrijf hoort natuurlijk ook een echte webshop!
En ja, die is er! Vanaf nu is iedereen welkom op www.bddesigns.nl

De shop is nog niet volledig ingericht, maar alle kaarten, briefpapier en de adresstickers zijn er al wel te vinden! En de rest zal snel volgen!

4 opmerkingen:

Gewoon Elise zei

Wauwwwie! Ziet er super uit!!

Gefeliciteerd!!

juffrouw truus zei

Wat leuk voor je, veel succes. Ik ben nog moed aan het verzamelen om de knoop door te hakken.

Groeten van Juffrouw Mier

Patricia Smit zei

Van harte gefeliciteerd!! Het is toch een grote stap maar eenmaal de knoop doorgehakt kun je er nu vol tegenaan!!

Angeline zei

Gefeliciteerd en ik wens je uiteraard heel veel succes toe!

GERELATEERD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...