maandag 25 februari 2013

Free - briefpapier

Hier een leuke snailmail freebie! Leuk om te printen, kleuren, schrijven etc.!

Waarom:

* Omdat snailmail weer helemaal hipperdepip is!
* Iedereen het leuk vind om weer eens een ouderwetse brief in de bus te vinden!
* Ik het leuk vind om weer wat voor jullie te maken!
* Iets weggeven maakt mij blij!
* Gratis altijd leuk is!
* Ik gek ben op vogeltjes bloemetjes etc! (hopelijk jullie ook)
* Dit een voorjaars gevoel geeft!

Kortom, printen maar! klik op afbeelding..

***

Here a very nice snailmail freebie! Print it, color and write a lovely letter to someone!

Why:

* Because we all love snailmail!
* I love to make something for you all! Makes me smile!
* We all love free stuff! Don't ya?
* It gives me a feeling of spring!
* I love birds and flowers!

So print! click image and print


1 opmerking:

Debbie Stip zei

Leuk! Ik ga voor het eerst snailmailen, dus op zoek naar leuk briefpapier deze tegengekomen, dank! Ik heb em iig even opgeslagen bij mijn favorieten :-D
gr. Debbie

GERELATEERD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...