zondag 4 september 2011

Little Bird Tutorial

Hier is mijn nieuwe foto tutorial van een klein lief vogeltje. Hoop dat jullie hem leuk vinden. Laat even een berichtje achter als iets niet duidelijk is en laat me even weten wat je er van vind en natuurlijk als je het patroon uit geprobeerd hebt!
Tips:
Maak er meer en hang ze onder elkaar als mobiel
Bevestig meerdere vogeltjes op een mooie tak als decoratie
Of zoals hieronder op een knijper

O ja, alleen voor persoonlijk gebruik niet voor verkoop. Alsjeblieft!
***

Here is my new photo tutorial of this cute little bird! I hope you like her!
Tips:
Make more and make a mobile of it
Or on a clothespin like beneath on the picture
Let me know if you liked the pattern!
By the way, only for personal use, not for sale! Enjoy!

 


24 opmerkingen:

Desirée-ScrapDees zei

oh wat een moppies zeg, zo schattig! Die ga ik zeker maken, echt leuk! Bedankt voor de uitleg hoor!

Pierelantijntjes zei

Echt een superleuke tutorial! Ik zal hem zeker uitproberen. Dank je wel!
Fijne week,
groetjes Ester

Anna zei

wat lieffff...ben gelijk begonnen, kijk maar eens op mijn post van vandaag.

http://anna-mems.blogspot.com/

bedankt!
Anna.

Aankleedpopje zei

Wow, wat schattig!

PippiPander zei

Wat leuk zeg! Ik heb hem al opgeslagen!

Miranda zei

Wat een schatjes; leuk gemaakt!

Fijne dag!

Nancy zei

Oh, wat zijn ze leuk!! thankx!

Mieke zei

Dank je wel voor de tutorial, ze zijn zo schattig!

Me, Myself and I zei

Wat lief !!

De Merle zei

Echt heel leuk! Die ga ik onthouden...mag ik de link gebruiken?
Ik bedenkt me nu opeens dat ik me nog niet heb aangemeld voor het forum. Zal meteen even kijken!
Groetjes,
Karin

JokiDoki zei

Wat een schatje, ik ga het vogeltje ook een smaken!
Bedankt!
groetjes Judith

Janine zei

Echt heel leuk! Die ga ik zeker maken! (Als sleutelhangertje)
x

" me " zei

wat een liefjes !

Uniflame zei

Ik vind hem heel schattig, maar omdat ik bijna nooit iets genaaid heb, heb ik niet genoeg aan de foto's. Ik mis de uitleg. Ook bij de uiltjes van de vorige keer. Moet je de voegel bijv 1 of 2 keer uitknippen? En hoe maak ik er zo'n zakje van? Het is me niet geheel duidelijk.

snoopy zei

Leuk geworden zeg. Ik heb een decoratieboom in huis en wist nog niet wat ik ermee wou doen. Maar nu wel. Bedankt

Anoniem zei

wat een leuk vogeltje heb er al een gemaakt.bedankt voor de uitleg

De Merle zei

Ik heb vandaag een linkje van je leuke vogeltje op mijn blog gezet, kijk maar eens:
merelsenmusjes.blogspot.com
Groetjes,
Karin

Heidi zei

Wat een leuk vogeltje, ik heb het opgeslagen, dank je wel!

Groetjes Heidi

Regina zei

Thank you for such a nice pattern!
Vielen Dank für das niedliche Vögelchen!

** JOSI ** zei

OIE...BOA NOITE....ADOREI O PASSARINHO ESTOU COM UM PROJETINHO COM FLORES E ACHO QUE ELE VAI FICAR PERFEITO...
BJKAS DA JOSI

Andreja zei

What a cute birds! Thanks for sharing!

juffrouw truus zei

Dit is ook een leuke kinderknutsel, die ga ik vast binnenkort eens met hun maken. Zal een foto van het resultaat op mijn blog plaatsen.

Larri zei

I tried your pattern and love it! Would you allow me to use your pattern to make some more to sell? If not, that's okay. I'll use as Christmas ornaments on my tree instead. :)

Teagan zei

so fun! I look forward to stitching up some birds for spring! :)

GERELATEERD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...