zondag 13 februari 2011

New coloring page

Free for you! One of my new coloring pages. There will be soon new coloring pages on my Etsy shop. But for now, Sissy the owl and Beezy & Bella, the happy bees. click on the image, print and colour, for personal use only. ENJOY!
*** 
Gratis voor jullie allemaal! Een van mijn nieuwe kleurplaten. Zoals jullie zien , en hebben gezien vind ik het ook heel erg leuk om te tekenen, vooral als ik even wat minder tijd heb om achter de naaimachine te zitten. Vooral dit soort tekeningetjes gaan lekker snel, en kunnen dus makkelijk even tussendoor, bijvoorbeeld in de pauze. Ik heb dan ook altijd een schetsboekje in mijn tas zitten, super handig. Goede tip trouwens, als je wat in je hoofd hebt, gelijk opschrijven/ tekenen, want als je net als mij ben (zeef ;) ) haha ben je het zomaar weer vergeten!

Er komen snel weer nieuwe kleurplaten in mijn Etsy shop. Maar voor nu, heel veel kleur plezier hier mee, Sissy de uil samen met Beezy en Bella de vrolijke bijtjes. Dus klik op de afbeelding, printen en kleuren maar. alleen voor eigen gebruik enne..... Veel Plezier!

1 opmerking:

nicollie zei

Superleuk! :D

GERELATEERD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...