zaterdag 22 januari 2011

Color it!

Take your pencils and colour it, or your children ofcourse! Enjoy, one of my owl drawings, click the image to enlarge and print it! Do you want more, you can buy a package of 10 coloring pages in pdf file in my Etsy shop ...
***
Pak je potloden en kleuren maar! Of je kinderen natuurlijk...! Veel plezier met een van mijn uil kleurplaten. Klik op het plaatje om te vergroten en dan printen maar! Wil je meer, je kan een pakket met 10 stuks kopen in pdf file in mijn Etsy Shop.  p.s. Nieuwe kleurplaten in de maak

7 opmerkingen:

Marutska zei

Leuk!!!

Ook voor stitcheries zeer geschikt!!

Ben benieuwd, ik heb ze besteld:-)

Groetjes,
Maria

Carolien zei

Wat een schatje! Ik ga em morgen voor de kinderen (en mezelf) uitprinten! Bedankt!

BDDesigns zei

Dank je, ik heb ze al naar je verstuurd veel plezier ermee, en idd je kunt er veel meer mee dan alleen kleuren haha

Angela zei

Wat is ie leuk....ga hem zeker kleuren!!!

misschien leuk als degene die hem gekleurd hebben een foto ervan op hun blog zetten, kunnen we de resultaten zien....

groetjes angela

BDDesigns zei

Dat is idd een leuk idee, dus Angela, doe je best haha

elisanna zei

Deze is echt heel leuk!

Anoniem zei

leuk voor kleurplaten

GERELATEERD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...