donderdag 30 december 2010

Phone pouch Tutorial

I made you this tutorial, I hope you'll like it. Please ask me if there are any questions! Enjoy it!
P.s. It's the simple version of my owl Phone pouches. When you click the image, it wil enlarge.
***
Ik heb voor jullie deze tutorial gemaakt, nou ja getekend dan. Vraag gerust als je er niet uit komt! Veel plezier ervan! P.s. Het is de simpele versie van mijn uil telefoon hoesjes. Als je op de afbeelding klikt wordt die groter.


You will need / Benodigdheden
2 Pieces of fabric 10x 14 CM each / 2 Stukjes stof 10x 14 CM
2 Pieces of felt 10x 14 CM each / 2 Stukjes vilt10x 14 CM 
1 Piece of elastic 29 CM / 1 Stuk elastiek 29 CM

Sew 1 piece of felt and one piece of fabric on each (good side in) other with the elastic double between it. Sew only on top. Repeat with the other fabric/ felt (without elastic)
Naai 1 stuk vilt en een stuk stof op elkaar (goede kant naar binnen) met het elastiek er dubbel tussen. Naai alleen aan de bovenkant dicht. Herhaal dit met het overige stukje stof en vilt (zonder elastiek)

Fold both open en lay on each other with the good sides on the inside. Sew around the edges and leave a gap in the bottom of the felt part for turning inside out.
Vouw beide delen open en leg ze op elkaar met de goede kant naar binnen. Naai nu langs de randen en laat een opening open in het vilt om je zakje binnenste buiten te keren

Turn inside out, and close the hole in the bottom. Put the felt part in the fabric part, and ready is your pouch.
Keer binnenste buiten en maak het gat dicht in het vilt. Stop nu het vilten gedeelte in je stoffen gedeelte en klaar is je hoesje.

Enjoy!

2 opmerkingen:

" me " zei

tof ! merci!

Baukje zei

Ik weet niet hoe ik op je website kan reageren.
Maar hier kon ik wat neerzetten,
Wat een leuke uilen tekeningetjes maak je!!!

GERELATEERD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...